Opzeggen loten VriendenLoterij Stichting AAD

Indien u slechts eenmalig wilt meespelen of wilt stoppen met het meespelen dat staat het u vrij om per direct uw loten met de VriendenLoterij op te zeggen.

Opzeggen kan op diverse manieren, kies de voor u meest passende aanpak voor het opzeggen.

Telefonisch

U kunt het meespelen stoppen door middel van telefonisch contact (klik hier) met de Servicedesk van de VRIENDENLOTERIJ die de afwikkeling verder voor u zullen regelen.

Mocht u liever worden teruggebeld (en niet belast willen worden wachttijden aan de telefoon) dan kunt u dit via een terugbel verzoek (klik hier) per direct regelen.

Schriftelijk of digitaal

Tenslotte kunt u er ook voor kiezen om uw deelname aan de Vriendenloterij schriftelijk of digitaal (online) op te zeggen waarbij u dan naar het invulscherm voor schriftelijk of online opzeggen (klik hier) kunt gaan en zaken verder regelen.

Bijzondere omstandigheden

Voor bijzondere omstandigheden, waaronder opzeggen in verband met het overlijden van een deelnemer aan de Vriendenloterij is een aparte pagina (klik hier) ingericht waarmee u deelname kunt stopzetten.

Stichting AAD en/of  Stichting Vrienden van AAD

In alle gevallen kunt u bij problemen, knelpunten of andere belemmeringen bij het annuleren van uw deelname altijd ook rechtstreeks contact met ons opnemen. Wij zorgen er dan voor dat uw opzegging alsnog vlekkeloos zal worden afgewikkeld.

Zeer veel dank voor uw steun

Mocht u besluiten om deelname aan de Vriendenloterij op te zeggen dan willen wij u hierbij toch heel hartelijk bedanken voor de periode waarmee u onze financiële positie maandelijks heeft ondersteund door uw deelname. Nogmaals dank daarvoor!